VERBORGEN SCHATTEN IN JOUW SCHADUW

De genezer en droomtijd

Wie zich ook schuil houdt in de schaduw van de meeste spelers is de heler of shaman. Shamanbewustzijn staat in verband met jouw droomtijd-zelf die kennis heeft over niet-fysieke werelden en informatie over het genezen van jouw fysieke lichaam. Shamanen reizen in subtiele werkelijkheden verbonden met de aarde of andere planeten op zoek naar gefragmenteerde zieledeeltjes. Dit noemt men soul retrieval. Elke speler in dit spel heeft dit shaman-bewustzijn. Dit bewustzijn kan jou helpen verbinden met jouw eigen bewustzijn dat vibreert in hogere frequentiegebieden dan jouw lichaam in de fysieke wereld. Sommige spelers zijn volledig afgescheiden van dit droomtijd-bewustzijn in zichzelf. De reden is dat elke speler zichzelf bij elkaar moet rapen om genoeg integriteit in hun lichamen te herstellen. Dan worden betere connecties binnen jezelf naar jouw eigen hogere frequenties mogelijk. Sommige spelers kunnen voelen dat ze het gedurende de nacht heel druk hebben, maar ze hebben geen idee wat ze aan het doen zijn.

Over de ziel en goddelijkheid

Veel spelers hebben romantische fantasieen over hoe veel hun ziel van hen houdt en hen wil komen redden. Of ze gaan op zoek naar een redder buiten zichzelf en velen hebben die gevonden in een godsdienst of goeroe. Op welk draaiboek je je ook afstemt, je stemt je af op illusies tot je de frustratie ervaart te zijn misleid of in de steek gelaten.

Aangezien alle wetteloze zielen gebrek aan respect voor het fysieke vlak hebben getoond door het vanuit subtiele werelden te willen besturen in plaats van ermee samen te smelten en het zelf te ervaren, stelt dit spel ons in staat om te voelen wat het is om fysiek afgescheiden te zijn van jouw zielebewustzijn. Dat is heus geen pretje. Je kunt je dus ook in de steek gelaten voelen of verraden door jouw eigen ziel. Of je kunt zelfs beweren dat goddelijke expressie niet bestaat omdat je lang, al heel lang dat nauwe contact niet meer hebt ervaren.

Onbewuste informatieroof

Aangezien de tovenaars en healers werken vanuit het onbewuste van alle spelers als een groep of collectief, is elke speler in dit spel ook een informatiedief op het onbewuste vlak. Dit vinden sommigen heel moeilijk te geloven. Ze beweren dat ze niemand kwaad doen en onschuldig zijn! Veel spelers kunnen voelen dat anderen hen kwaad doen, maar ze hebben geen idee dat zij anderen dat zelf ook aandoen.

Door het energieveld van het collectief van de mensheid werken fininciele en religieuze of spirituele goeroes. Vaak hebben zij ook geen idee van de energiedynamiek waarbij ze betrokken zijn. Schaduwen en duister worden eindeloos doorgeschoven tussen individuen en groepen.

Een brug slaan tussen het fysieke en niet-fysieke vlak

Terwijl het spel gespeeld wordt, werken de meeste spelers vanuit hun bewustzijn dat ofwel verbonden is met hun fysieke wereld, of met niet-fysieke werkelijkheden. De andere wereld waarin ze ook bestaan wordt naar hen terug gespiegeld door de spelers om hen heen.

Sommige spelers noemen de werkelijkheid op het fysieke vlak hun bewuste leefomgeving of thuis. Anderen kunnen moeite hebben om zich te verbinden met het fysieke vlak en hebben de niet-fysieke werelden als hun thuis.

Iedereen heeft de uitdaging om de fysieke en niet-fysieke werkelijkheidsvelden binnen en buiten zichzelf met elkaar te verbinden. Dat is geen gemakkelijke opgave, maar door de holografische aard van het spel zijn er veel manieren om dit voor elkaar te krijgen.


Echte Kleuren

Leven op aarde: Het Spel der Spiegels

Home