|
VERBORGEN SCHATTEN IN JOUW SCHADUW
De genezer en droomtijd
Wie zich ook schuil houdt in de schaduw van de meeste spelers is de heler of shaman.
Shamanbewustzijn staat in verband met jouw droomtijd-zelf die kennis heeft over
niet-fysieke werelden en informatie over het genezen van jouw fysieke lichaam.
Shamanen reizen in subtiele werkelijkheden verbonden met de aarde of andere
planeten op zoek naar gefragmenteerde zieledeeltjes. Dit noemt men soul retrieval.
Elke speler in dit spel heeft dit shaman-bewustzijn. Dit bewustzijn kan jou helpen
verbinden met jouw eigen bewustzijn dat vibreert in hogere frequentiegebieden dan
jouw lichaam in de fysieke wereld. Sommige spelers zijn volledig afgescheiden van
dit droomtijd-bewustzijn in zichzelf. De reden is dat elke speler zichzelf bij elkaar
moet rapen om genoeg integriteit in hun lichamen te herstellen. Dan worden
betere connecties binnen jezelf naar jouw eigen hogere frequenties mogelijk.
Sommige spelers kunnen voelen dat ze het gedurende de nacht heel druk hebben,
maar ze hebben geen idee wat ze aan het doen zijn.
Over de ziel en goddelijkheid
Veel spelers hebben romantische fantasieen over hoe veel hun ziel van hen houdt
en hen wil komen redden. Of ze gaan op zoek naar een redder buiten zichzelf en
velen hebben die gevonden in een godsdienst of goeroe. Op welk draaiboek je je
ook afstemt, je stemt je af op illusies tot je de frustratie ervaart te zijn
misleid of in de steek gelaten.
Aangezien alle wetteloze zielen gebrek aan respect voor het fysieke vlak hebben
getoond door het vanuit subtiele werelden te willen besturen in plaats van ermee
samen te smelten en het zelf te ervaren, stelt dit spel ons in staat om te voelen
wat het is om fysiek afgescheiden te zijn van jouw zielebewustzijn. Dat is heus
geen pretje. Je kunt je dus ook in de steek gelaten voelen of verraden door jouw
eigen ziel. Of je kunt zelfs beweren dat goddelijke expressie niet bestaat omdat
je lang, al heel lang dat nauwe contact niet meer hebt ervaren.
Onbewuste informatieroof
Aangezien de tovenaars en healers werken vanuit het onbewuste van alle spelers als
een groep of collectief, is elke speler in dit spel ook een informatiedief op het
onbewuste vlak. Dit vinden sommigen heel moeilijk te geloven. Ze beweren dat ze
niemand kwaad doen en onschuldig zijn! Veel spelers kunnen voelen dat anderen
hen kwaad doen, maar ze hebben geen idee dat zij anderen dat zelf ook aandoen.
Door het energieveld van het collectief van de mensheid werken fininciele en
religieuze of spirituele goeroes. Vaak hebben zij ook geen idee van de
energiedynamiek waarbij ze betrokken zijn. Schaduwen en duister worden
eindeloos doorgeschoven tussen individuen en groepen.
Een brug slaan tussen het fysieke en niet-fysieke vlak
Terwijl het spel gespeeld wordt, werken de meeste spelers vanuit hun bewustzijn dat
ofwel verbonden is met hun fysieke wereld, of met niet-fysieke werkelijkheden.
De andere wereld waarin ze ook bestaan wordt naar hen terug gespiegeld door
de spelers om hen heen.
Sommige spelers noemen de werkelijkheid op het fysieke vlak hun bewuste leefomgeving
of thuis. Anderen kunnen moeite hebben om zich te verbinden met het fysieke vlak
en hebben de niet-fysieke werelden als hun thuis.
Iedereen heeft de uitdaging om de fysieke en niet-fysieke werkelijkheidsvelden
binnen en buiten zichzelf met elkaar te verbinden. Dat is geen gemakkelijke
opgave, maar door de holografische aard van het spel zijn er veel manieren om
dit voor elkaar te krijgen.
|
|