|
Social engineering:
popmuziek en het bespelen van mensenmassa's
De Beatles als sociaal experiment
Fragmentation-maladaptation-proces
Future Shocks
Opmerkelijke beweringen uit het muziek-en-mind-control circuit
Ik heb mensen gesproken die mooie herinneringen hebben aan de jaren zestig
en zeventig.Ze waren betrokken bij de Flower Power beweging, liepen vredesmarsen met een
'peace'-ketting om en experimenteerden met drugs, vrije seks en 'open' relaties.
Wanneer ik vertel over geheime agenda's achter de popmuziek uit die tijd,
wordt mij dat niet altijd in dank afgenomen. Sommigen nemen een uitgesproken
dreigende houding aan, omdat ik hen van een waardevolle jeugdherinnering probeer
te beroven. De popsterren uit hun tienerjaren zijn hen nog steeds heilig en ze denken
met weemoed terug aan hun jeugd.
Met elke illusie die de deur uit gaat kan weer iets van je eigen authentieke macht
terugkeren.
Ook al is het zuur om te beseffen hoe je in dit leven bent bespeeld en bedonderd,
wie zichzelf wil bevrijden zal de illusies uit zijn jeugd graag opgeven
en de bijbehorende programma's ontmantelen.
De charmante Piraat werkt met welluidende woorden om zijn bedoelingen te
verbergen. Wil je hem leren herkennen of blijf je liever spiritueel ingelijfd in zijn
schepping?
De Beatles als sociaal experiment
Wes Penre liep als musicus vast in de muziekindustrie.
Hij begon het vermoeden te krijgen dat je kwaliteiten als zanger of
tekstschrijver niet doorslaggevend waren en onderzocht waarom.
Op zijn website 'Illuminati_News' besteedt hij veel aandacht aan dit onderwerp:
I sold my soul - to Rock 'n Roll and Mind Control.
Volgens Wes en de bronnen die hij heeft onderzocht, zijn de Beatles een sociaal
experiment van het Tavistock Instituut en het Stanford Research Center.
Er werd doelbewust een muziektrend ontworpen vol subliminale codewoorden die
het gebruik van drugs - LSD, pillen, tabak etc - aanvaardbaar maken.
De Beatles als 'nieuwe types' zijn vooraf ontworpen en bedacht. 'New Type' is
vakjargon uit het Tavistock handboek. Willis Harmon en zijn team van sociale
wetenschappers bedachten een 'nieuw type' mens die een diepe generatiekloof moest
veroorzaken. Dit type moest schokkend en verwerpelijk zijn in de ogen van
oudere generaties.
Om het publiek beter te kunnen bespelen en polariseren werden twee tegenpolen
ontworpen: de Beatles kregen de rol van de 'good guys', de Rolling Stones die
bewust betrokken waren bij zwarte magie kregen de rol van de 'bad guys'.
'Fragmentation-maladaptation-proces'
Tieners en jonge mensen bouwen normaal een identiteit op die aanvaarde normen en
waarden als fundament heeft. Door die waarden te ondergraven kon de 'normale'
identiteit die werd opgebouwd door jonge mensen die naar de popmuziek luisterden,
worden versplinterd: fragmentation. Gevolg is dan een
mens met een rebelse identiteit die zich slecht kan aanpassen aan de
gevestigde orde waar zijn ouders en voorouders in zijn grootgebracht:
maladaptation. Deze rebel zou zichzelf als held mogen vereren, als de jeugd
die de wereld zou gaan veranderen en een hele nieuwe, betere toekomst voor zich
zag.
De muziek uit de cultus van Dionysus, god van de drank, drugs en verslavingen,
en verbonden met de priesters van Baal, is opnieuw bewerkt door Adorno en
doorgegeven aan de Beatles. Wes zegt dat de Beatles allemaal mind control-slaven
waren, die zich als goed getrainde robots gedroegen. Menigeen heeft zich
verbaasd over het uitzinnige gedrag van de geprogrammeerde tiener-fans.
'Future shocks'
Nog een vakterm uit het Tavistock handboek. Bij het bespelen van mensenmassa's
zijn de reacties van mensen op verschillende gebeurtenissen bestudeerd. Wanneer
een serie ingrijpende of schokkende gebeurtenissen elkaar snel opvolgen, is de
gemiddelde mens niet in staat de nieuwe informatie op te nemen en te verwerken.
Als een serie 'shocks' wordt toegediend die lang genoeg is, dan zal de bewerkte
mensenmassa ontdekken dat men helemaal geen keuzes meer wil maken. Apathie is
het gevolg, vaak vooraf gegaan door blinde woede of geweld. Tijdens de fase van
apathie zijn de massa's als was in de handen van bestuurders.
De definitie van future shocks in het handboek: "lichamelijke en psychologische
stress die ontstaat door overbelasting van het besluitvormingsmechanisme van
de menselijke geest (mind), die leidt tot overbelasting van elektrische circuits,
waardoor mensen flippen. ('trip out')."
Opmerkelijke beweringen uit het muziek - en mind control circuit
Matthew Delooze is ervan overtuigd dat de teksten van de groep Queen verbonden zijn
met de Pleiaden, de Zeven Zusters. 'Het menselijk collectief wordt gemanipuleerd
richting een galactische dictatuur, waarbinnen de mens zijn geest en ziel
kwijt raakt zonder dat hij het beseft.'
Mensen brullen de songteksten van bijvoorbeeld 'Bohemian Rhapsody' gedachteloos mee.
Er worden namen van duistere astrale wezens in bezongen, maar het publiek heeft
er geen problemen mee teksten te zingen waarvan men de betekenis niet kent;
ook ontbreekt vaak het bewustzijn dat het aanroepen van zulke namen enig effect
zou kunnen hebben.
_____
Subliminale promotie van drugs in songteksten van de Beatles:
Lucy in the Sky with Diamonds (=LSD)
I get by with a little help from my friends (friends = drugs, pillen,
alcohol)
Andere codewoorden, bewerkt door Tavistock/Stanford,
die je programmeren om druggebruik 'normaal' te vinden:
rock, rock music, cool, teenager, discover, pop music
______
De Country & Western muziekwereld is een dekmantel voor een uitgebreid netwerk
voor drugssmokkel.
______
De programmeringen in de 'rock'industrie begonnen met Elvis Presley.
Parker was zijn programmeur.
Veel mind controlled-slaven werden acteurs of popsterren, o.a.
Marilyn Monroe, Rosanne Barr, Crystal Gayle.
______
Bekende 'slave handlers' of programmeur-managers van de slaven waren o.a.
Frank Sinatra, Bob Hope, Kris Kristoffersen en Jerry Lee Lewis.
______
Matthew Delooze concludeert dat Bob Geldorf, die de Live-8 concerten organiseerde,
van achter de schermen werd gesteund door de Illuminati (=Nephilim, Anunnaki).
De gratis concerten werden gegeven op plekken die historisch verbonden zijn
met de cultus van de Slang - Tempeliers - de Zon - Illuminati:
Londen, Hyde Park; Parijs, Eiffeltoren; Berlijn, Brandenburgse Poort;
Rome, Circus Maximus; Philadelphia, Benjamin Franklin Parkway.
______
Juni 2004: Janet Jackson onthult aan de pers dat ze een meervoudige persoonlijkheid
heeft - een profiel dat past bij elk mind control-slachtoffer.
______
Wes Penre: 'Rock muziek is niet ontstaan met de bedoeling om ons te verlichten
of om werkelijke rebellen van ons te maken. In de muziek draait alles om vibraties..
de muziek die wordt gemaakt vibreert op frequenties waarop ZIJ willen dat WIJ
vibreren. ZIJ beslissen hierover. Niet de musici.'
De tegenvallende power van de flower power beweging
De ouders van Dharma uit de serie 'Dharma & Greg" zijn meesterlijke portretten van
mensen uit het hippie-tijdperk, die tijdens hun volwassenheid weinig terecht hebben
gebracht van hun mooie idealen. Dharma's vader liep mee tijdens protestmarsen,
maar was dan zo stoned dat hij zich niet meer kon herinneren dat hij erbij was
of wat de reden voor zijn aanwezigheid dan wel geweest kon zijn.
Zijn geheugen is zo aangetast door jaren van drugmisbruik dat elke dag weer een
hele nieuwe dag voor hem is. Wanneer hij zich weemoedig afvraagt: 'Waar zijn
alle bloemen toch gebleven?' dan antwoordt Greg's vader: 'Die heb jij opgerookt.'
Alle gerbera's ten spijt heeft de hele flower power beweging geen
betere, constructieve oplossingen gebracht. Glimlachende mensen rond kampvuren
zongen 'the House of the Rising Sun' en waren ervan overtuigd dat ze niet zo saai
en bekrompen waren als hun ouders. Die hele generatie heeft met zijn
vredelievende ineffectiviteit zijn spirituele macht ingeleverd...
Het social engineering project van Stanford en Tavistock mag een succes
heten.
Voor degenen die het hebben gemist, en voor degenen die graag terugwillen,
zijn al die mooie programmerende hits uit de jaren zestig en zeventig nog
volop verkrijgbaar en eenvoudig te bestellen! De oude 'etherpiraten' van Noordzee
en Veronica zijn ondertussen helemaal legaal geworden
en blijven die pakkende muziek promoten.
Preston Nichols over mind control
via de muziekindustrie (Vorige pagina)
Deel 5, Destini: Anunnaki, reïncarnatie en mind control
Home
|
|