|
Preston Nichols
Project Camelot Interview
Mei 2012
'Hallo Preston, ben je daar?' vraagt Kerry aan de telefoon.
'Ik denk van wel,' antwoordt Preston, 'of is dit gewoon een nachtmerrie?'
Kerry begint te lachen om zijn droge humor, maar het klikt voor geen meter tussen
die twee.
Het ruim anderhalf uur durende interview van Kerry Cassidy met Preston Nichols
verliep moeizaam, zeer moeizaam. Kerry had een lange lijst met vragen voorbereid,
maar ze was niet bijzonder goed op de hoogte van het werk van Preston. Af en toe
kreeg ik het idee dat ze hem onderschatte, of misschien pasten zijn antwoorden
onvoldoende in al haar New Age ideeën. Er waren vragen waarop Preston een ontwijkend
antwoord gaf, en veel vragen beantwoordde hij wel heel erg kort met 'Yep.'
In zijn geheel geen boeiend en gestructureerd interview, maar als je de krenten uit
de pap vist heeft Preston als tijdreiziger en briljant wetenschapper wel wat te melden.
Hij was betrokken bij de Montauk tijdexperimenten. Hij is natuurkundige en een genie
op het gebied van elektronica en kwantum- elektrodynamica. Op jeugdige leeftijd
produceerde hij de muziek van artiesten die wereldberoemd werden, zoals de
Beatles en de Bee Gees, en daar zat een luchtje aan. (Zie ook: Astrale vallen en
etherische manipulaties deel 4:
Preston Nichols en de muziekindustrie)
Deze samenvatting is niet volledig en van de oorspronkelijke volgorde is afgeweken.
Over 2012
Zo rond het jaar 2000 zag het ernaar uit dat onze werkelijkheid zou ophouden te bestaan
in 2012. De tijdreizigers die betrokken waren bij de Montauk experimenten in de jaren
zestig en zeventig en die zich de toekomst in projecteerden, konden dat niet net
na 2012 doen. Om de een of andere reden schoten ze dan door naar een veel
verdere toekomst - naar het jaar drieduizendzoveel, of zesduizendzoveel.
Volgens Preston ziet het er nu naar uit dat deze tijdlijn ophoudt in 2023. Hij doet
geen voorspellingen. Als je voortbeweegt door de tijd, opent zich een waaier aan
mogelijkheden. In 2000 leek 2012 het eindpunt, maar gaandeweg is dat eindpunt
verder naar voren gesprongen. Eerst naar 2018, toen naar 2020, en nu is het 2023.
Kerry: Heb je wel eens gehoord van Ashayana Deane?
Preston: Nee, nog nooit.
K: Zij beschikt over informatie van wezens buiten deze wereld en ze beweert dat
we een plotselinge sprong gaan maken naar 2050.
P: Dat is heel goed mogelijk. We zitten met een soort gat, een dode zone in de tijd,
van twintig jaar. Dus als het eindpunt eerst nog verder verspringt naar 2030,
dan is daarna een sprong mogelijk naar 2050.
K: Interessant.
P: Bijzonder interessant!
Planetaire EMP (Electromagnetic pulse = stroomstoot)
Er zijn enorme zonnevlammen en magnetische stormen op de zon. NASA-deskundigen vrezen
een zogeheten CME (Coronal Mass Ejection): een gigantische stroom of storm van geladen
deeltjes wordt dan vanuit de buitenste atmosfeer van de zon de ruimte in geblazen
en raakt de aarde. Als dat gebeurt - en dit zou in 2012 kunnen gebeuren of in 2013 -
dan ontstaat er een wereldwijde elektromagnetische stroomstoot (EMP) die in één klap vrijwel
alle moderne technologie op deze planeet blijvend buiten werking stelt.
Preston weet niet zeker of dit in deze tijdlijn gaat gebeuren, maar het behoort wel
degelijk tot de mogelijkheden. Op dat moment zullen de mensen weer aangewezen zijn
op de technologieën van hun voorouders.
Er zijn mensen die beweren dat sommige plekken op aarde veiliger zijn als die
EMP komt: het moment dat de CME de aarde raakt en die stroomstoot
ontstaat zouden de mensen aan de zonnekant van de aarde de klos zijn.
Maar volgens Preston is het mogelijk dat die pulse sterk genoeg is om de gehele
atmosfeer van de aarde uit positie te rukken. Die elektromagnetische puls komt
dan in de elektrische stromen van de ionosfeer terecht en verdeelt zichzelf
over de gehele planeet, wat weer een nieuwe EMP opwekt. Dat gebeuren zal dan
invloed hebben op iedereen, waar je ook woont.
Montauk
In Montauk, een geheim legerproject, was Preston verantwoordelijk voor de technische
kant van de zaak. De Montauk-stoel was eigenlijk een 'mind amplifier', een versterker
van de geest. In het begin werd gebruik gemaakt van elektromagnetisme en gaandeweg
ontwikkelde het project zich tot een tijdreis-project. Dat kwam omdat men per
ongeluk ontdekte dat door energie te blijven versterken tot een bepaald punt,
er een vervorming in ruimte-tijd ontstaat die men probeerde te beheersen.
De persoon die plaats nam in de stoel moest over bijzondere vaardigheden beschikken.
Als dat zo was, kon men met deze technologie portalen openen naar andere plekken in
ruimte en tijd. Duncan Cameron was die begaafde man.
In plaats van elektromagnetisme wordt nu een techniek toegepast die is gebaseerd op
de kwantumfysica, met nog een klein beetje elektromagnetisme. Het verschil is subtiel,
maar het is nu beter controleerbaar wat er gebeurt. De man in de stoel wist vaak
niet goed wat hij deed.
Duncan ging namelijk in trance; zijn actieve dagbewustzijn werd verplaatst naar
een ander deel van zijn geest. Hij was gehypnotiseerd. In die toestand kreeg hij
zijn opdrachten. Dus was hij eigenlijk niet degene die de Montauk-experimenten
beheerste.
K: Wie hadden het dan wel voor het zeggen? Waren dat mensen of buitenaardsen?
P: Mensen.
K: Had je het gevoel dat je leven in gevaar was?
P: Meer dan eens.
K: Werd je beschermd?
P: Ongetwijfeld.
K: Weet je dat Al Bielek steeds door een stel entiteiten werd gevolgd?
P: Ja, dat weet ik.
K: Toen ik hem interviewde, werd het steeds kouder en kouder in de kamer. Heb jij dat
ook wel eens ervaren?
P: Ja.
K: Toen je in Montauk werkte, wist je dat men de kundahlini-energie van jonge
kinderen gebruikte als energiebron voor dit project?
P: Ja, daar was ik bij betrokken. Nadat zo'n Montauk-jongen geestelijk uit
elkaar was gerukt en onderverdeeld in compartimenten die elk werden geprogrammeerd
om iets anders te doen - was het na afloop mijn taak om daar weer een samenhangend
geheel van te maken, om de zaak weer te lijmen.
K: Was Von Neumann betrokken bij het Montauk project?
P: Yep.
K: Welke bestemmingen werden gekozen bij de Montauk-reizen?
P: Mars en andere planeten, en de maan, en men ging terug naar de Tweede Wereldoorlog.
K: Het project werd officieel beëindigd in 1983?
P: Dat klopt, en het begon eind jaren zestig.
K: Wat wilde men bereiken?
P: Voor zover ik weet had Duitsland de Tweede Wereldoorlog gewonnen, tot men
terug ging in de tijd en die uitkomst werd beïnvloed. Toen wonnen de geallieerden.
Zo zijn er twee tijdlijnen ontstaan.
K: Volgens Jim Marrs maakt het weinig uit, omdat de familie Bush en anderen het
nog steeds voor het zeggen hebben.
P: En anderen beweren dat de wereld wordt bestuurd door buitenaardsen.
K: Die reizen naar Mars - ging men toen naar de vierde dimensie?
P: Nee hoor, dat gebeurde allemaal in deze dimensie. Ik ben zelf niet gegaan,
maar ik heb het op schermen kunnen volgen. Je zag dat er een gat in de grond open
ging en de mensen sprongen daar in. We konden hen met camera's volgen tot het nulpunt.
Daarna materialiseerden ze weer aan de andere kant van het nulpunt in een ander
ruimte-tijd-continuum.
K: Zag je hun lichamen dematerialiseren en als ze terug kwamen weer materialiseren?
P: Zo zag het er inderdaad uit. De materie wordt afgebroken en het frequentiepatroon
reist door het nulpunt heen; in de vortex aan de andere kant die in tegengestelde
richting draait wordt de materie of het lichaam weer opgebouwd, op basis van datzelfde
frequentiepatroon.
K: Kon men voorwerpen zoals camera's meenemen?
P: Ja, zo weten we wat daar aan de andere kant gebeurd is.
K: Is het gebeurd dat mensen niet terug konden komen?
P: Ja zeker, er zijn mensen die de weg kwijt zijn geraakt.
K: Ben je zelf door die vortex heen gegaan?
P: Twee keer. Een keer vooruit in de tijd, naar 1996 of 1997. En een keer terug
naar de tweede wereldoorlog. Toen ik mezelf in de jaren negentig op het plaatselijke
nieuws zag ben ik op zoek gegaan naar mijzelf. Daar raakten mijn meerderen zwaar van
over de emmer.
K: En heb je jezelf ontmoet?
P: Daar ga ik niet op in.
K: Hoe zit het met de Montauk-meisjes?
P: Daar heb ik nooit mee te maken gehad. Vraag het aan Peter Moon. Er waren wel
een paar vrouwen, maar in het algemeen waren vrouwen alleen lustobjecten.
In het Montauk project hebben mannen het voor het zeggen.
Andere tijdreis-experimenten
K: Ken je David Anderson? Zit hij op het juiste spoor met zijn tijdreis-onderzoek?
P: Met de doelen die hij zich heeft gesteld, jawel. Hij is geïnteresseerd in de
praktische toepassing van technologie om tijd te manipuleren. Hij wil tijd vertragen
om zichzelf meer tijd te geven om dat te doen.
K: Zijn er medische toepassingen mogelijk?
P: Onder andere.
Over CERN en de experimenten met de deeltjesversnellers zegt Preston dat hij precies
weet wat men daar probeert te doen. Ze zijn bezig te proberen een piepklein zwart
gat te produceren, maar ze gebruiken een moker om een vlieg dood te slaan.
Er bestaan veel eenvoudiger en subtieler manieren om een zwart gat te maken.
Eigenlijk doet Preston doorschemeren dat men daar enthousiast aan het klunzen is,
en dat het heel gevaarlijk is wat men doet.
K: Wat is hun uiteindelijke doel?
P: Bewijzen dat de Big Bang heeft plaatsgevonden.
K: Dat is wat ze beweren te doen.
P: . . . en ze proberen een klein zwart gat te maken en te beheren.
K: Is het niet waarschijnlijker dat ze bezig zijn een krachtveld te scheppen om
de aarde heen, om naar een andere dimensie te verhuizen?
P: Daar hebben ze de kracht niet voor. Er is veel meer energie nodig om dat voor
elkaar te krijgen en die hebben ze niet.
K: Hoe zit het met de film 'Contact' met Jodie Foster - lijkt die tijdmachine
ergens op?
P: Nee, niet echt. In die film reist Jodie in dat apparaat. In Montauk bleef
de stoel gewoon in Montauk en gingen de mensen die vortex in. Die film was gebaseerd
op een ander tijdreisproject, niet Montauk dus.
Preston's hedendaags onderzoek
Het is nu al weer een jaar of twaalf, dertien geleden dat Preston zich in
de 'samenzweringshoek' bevond. Hij doet nu onafhankelijk van de Amerikaanse
regering onderzoek en wordt nauwlettend in de gaten gehouden. Je kunt ook
merken dat hij tijdens het interview goed oplet wat hij wel en niet kwijt wil.
Tegenwoordig houdt Preston zich bezig met genetica en het proces van ouder worden. Met
zijn muziek en technisch-wetenschappelijke achtergrond is het geen wonder dat hij
geluid gebruikt om DNA aan te passen, maar hij waarschuwt dat je heel erg
voorzichtig moet zijn. Je moet wel weten welke geluiden je gebruikt.
K: Je weet wat chakra's zijn?
P: Yep.
K: Gebruik je geluid om die chakra's te beinvloeden?
P: Waar ik nu mee bezig ben is het gebruik van muziek om genetische signaturen
te beïnvloeden. Kristallen worden gebruikt als versterkers.
K: Je weet dat men beweert dat het 'junk' DNA dat we hebben eigenlijk heel
waardevol is en geactiveerd kan worden? Zodat we als mens worden wat onze bestemming is?
Ben je daarmee bezig, met het activeren van die 12 DNA-strengen?
P: Nee. Wat ik probeer te doen is de afwijking te neutraliseren die ontstaat omdat
het DNA in het lichaam zichzelf voortdurend kopieert. Dat veroorzaakt ouderdom.
Ik probeer het DNA terug te brengen naar de leeftijd van 25 jaar voor mannen en 19 jaar
voor vrouwen.
K: Men zegt dat de Anunnaki die naar de aarde kwamen hebben gerommeld met menselijk
DNA . . .
P: De Anunnaki zijn niet de enigen.
K: Dat geloof ik, maar door de ingreep van de Anunnaki werden mensen minder oud.
P: Ze hebben het 24e en 23e paar chromosomen deels onklaar gemaakt. Daarom hebben
we geen 48 chromosomen maar 46. Deze informatie heb ik van de Wingmakers.
Tijdreizigers en de toekomst
K: Heb je tijdreizigers ontmoet?
P: Ja, meer dan eens. Ze komen vooral uit het jaar vijfduizendzoveel, en uit
het jaar tweeduizendvijfhonderdzoveel. Ze noemen zichzelf de Wingmakers.
Ik heb hen niet verzonnen want ze hebben me technologie en een paar ideeen
aangereikt die niet van mijzelf zijn.
K: Zijn ze wel OK?
P: De mensen van de website The Wingmakers betreft een andere groep, die komt
uit 2750-2760. Zij hebben zich in onze tijdlijn geprojecteerd. Ik vind ze aardig,
ze lijken wel in orde. Ze zijn in elk geval beter dan de Zardiaanse Orde.
K: Wie zijn dat?
P: Dat is een andere groep uit een andere mogelijke toekomst. Aan de buitenkant
ziet die er wel goed uit, maar alle mensen in die wereld zijn compleet bestuurd
door een hele kleine groep buitenaardsen.
K: Is dat een toekomst van de aarde of van een andere planeet?
P: Van de aarde. Ze zien er min of meer uit zoals de moderne mens, en de
Wingmakers ook.
K: Heeft jouw Wingmaker contactpersoon jou verteld of er een invasie op aarde
gaat plaatsvinden?
P: Ja, inderdaad.
K: Wanneer?
P: In de toekomst, zeggen ze.
K: De nabije toekomst?
P: Daar kan ik beter niet op in gaan.
Vragen van luisteraars
Aan het eind van het programma kunnen luisteraars bellen met hun vragen.
Vragensteller: Hoe zit dat met die twee tijdlijnen - en hoe ziet u de toekomst
hier?
P: Ik heb twee mogelijke toekomsten gezien voor de aarde. De ene heeft te maken
met de Wingmakers -zo heten ze niet echt - en die ziet er goed uit. De andere betreft
die Zardiaanse tirannen. Met de wingmakers kunnen mensen de leefwijze kiezen die
ze willen, ook op het platteland. In de Zardiaanse toekomst is voortplanting
compleet geregeld en gepland door een klein groepje tirannen - zo zien ze er voor
mij uit tenminste.
Vragensteller: Ik ben meerdere malen door de Grijzen benaderd.
P: U bent niet de enige.
Vragensteller: Het zijn zeer onaangename ontmoetingen. Wat kan ik eraan doen?
Hier neemt Kerrie het heft in handen: U moet uw frequentie verhogen en uw lichtlichaam
activeren en gezond eten en mediteren en dan laten ze u wel met rust!
Vragensteller: Dat heb ik allemaal gedaan maar het helpt niets.
Jammer dan voor deze meneer - de volgende vragensteller is aan de beurt.
Uit Engeland: Heeft u bijzondere informatie over York in Engeland?
P: York speelt een belangrijke rol in de financiële crash die in zicht is.
Maar die is wel wereldwijd, dus waar je ook bent ter wereld, je zult erbij betrokken
zijn.
Vraag: Duncan Cameron heeft gezegd dat u een kloon bent. Klopt dat? Bent u een
kloon?
Preston: Ik heb geen idee!
Vertalingen en samenvattingen: Obama, een hypnotiseur
Overzicht vertalingen
Home
|
|