De magie van Disney

White slavery is part of what Disney is all about.
- Fritz Springmeier

Toen ik een tijdje geleden in gesprek met een Amerikaanse suggereerde dat het Disney-imperium zeer corrupt is en in verband kan worden gebracht met porno, kinderhandel en de maffia, werd deze vrouw ronduit kwaad. Het bleek dat zij Disney beschouwde als een exportproduct waar ze als Amerikaanse bijzonder trots op was... en deze nationale trots was meer dan gekwetst bij de gedachte dat Walt Disney misschien niet de getalenteerde, brave man was die altijd in de media is afgeschilderd.

Op deze pagina:
Eerst cartoons, nu games
Dave Grossman: On Killing
Cartoons zijn toch 'niet echt'
Disney's occulte thema's
Vlekkeloos gedrag van Disney personeel
Blanke slavenhandel
Disneyland en Disney World
Club 33
Walt Disney's achtergrond
Het Disney talent
Disney's eigen politiestaatje
Films en propaganda

Eerst cartoons, nu games

Deel van het Grote Plan voor de Nieuwe Wereld dat door kosmische Piraten is bedacht, betreft de promotie van verslavend gedrag zoals drinken, gokken en seks. Daarnaast is het de bedoeling dat mensen geweld als normaal gaan beschouwen. Dit laatste plan werd al in de jaren 20 en 30 van de vorige eeuw uitgevoerd.

Door volwassenen, maar vooral kinderen op jonge leeftijd, bloot te stellen aan 'onschuldig' geweld in cartoons, kunnen ze leren immuun te worden voor het lijden van anderen. Dit voorwerk is al decennia lang zo goed verricht, dat wij in onze tijd grof geweld in tekenfilms en games normaal vinden. Het is niet grappig als een cartoonfiguur zich bezeert of een ongeluk krijgt, maar je kunt worden geprogrammeerd om dat wel grappig te vinden.

Hele generaties zijn ondertussen opgegroeid met de Donald Duck strips, de Ducktales, prinssessen en helden uit de Disney-video's en Disney Dvd's. Hele generaties hebben de Disney pretparken bezocht.

Dave Grossman: On Killing

(Bron: Fritz Springmeier, The Disney bloodline)

In 1996 verscheen het boek On Killing (Over moorden/doden) van luitenant kolonel Dave Grossman. Hij is een expert die weet hoe je soldaten kunt trainen om hen bereid te krijgen iemand te doden. In dit boek legt hij uit dat de methoden en technieken die de Amerikaanse overheid toepast om soldaten te leren moorden, ook worden toegepast in de 'entertainment industry': in boeken en vooral in films.

"The conditioning to kill begins with cartoons", zegt Grossman. Als je iemand wil programmeren om te leren doden, dan begin je met schijnbaar onschuldige tekenfilms.

Cartoons zijn toch 'niet echt'

Hoe werkt deze programmering die mensen geleidelijk aan gevoelloos maakt? Om te beginnen werk je met de suggestie dat wat er gebeurt, niet echt is. Een cartoonfiguur kan keihard tegen een muur worden gesmeten. Hij zit dan als een platte moddervlek tegen die muur waarna hij er vanaf druipt, op de grond. Vervolgens neemt hij weer zijn oude vorm aan en staat op alsof er niets is gebeurd. Dat kan toch allemaal alleen in een wereld die niet echt is?

In deze virtuele wereld lijkt echt leed gewoon niet te bestaan. Medelijden of medeleven slaan dan ook nergens op, is de permanente suggestie; dit is allemaal toch niet echt. Esoterisch gesproken wordt er langzaam aan bezit genomen van je tweede chakra. Terwijl er steeds meer ongewenste verbindingen ontstaan met astraal gespuis, leer je om geweld te associëren met aangenaam vermaak. In plaats van mee te voelen met een mens of dier die iets naars overkomt, kan je nu gaan lachen terwijl het cartoon-bloed alle kanten op spat. Je kijkt ernaar terwijl je chips eet en limonade drinkt.
Leed is niet echt. Pijn is niet echt. Moord is niet echt.

Er zijn maar weinig mensen getuige geweest van een echte moord in onze westerse samenleving, maar op TV hebben we dat nu al talloze malen gezien - zeker diegenen die houden van krimi's, actiefilms, avonturenfilms. En niets van dat al is 'echt'.

Disney's occulte thema's

Fritz Springmeier noemt talloze occulte thema's die in Disney-films worden verfilmd: hekserij en magie, wereldburgerschap (mensen zijn allen één, grenzen zijn niet belangrijk), het verlagen van mensen naar dierlijk niveau en het menselijk maken van dieren, bomen, planten en dingen; het vereren van zon, maan en sterren. Kinderen worden op subtiele wijze aangemoedigd in opstand te komen tegen hun ouders en de gevestigde orde, te spijbelen, alcohol te gebruiken, te gokken.

Springmeier: Walt Disney wist kannibalisme te verkopen als iets goeds in de film ALIVE, over de overlevenden van een vliegramp die de lijken van passagiers opaten. Een citaat uit die film: "Het was een triomf van de menselijke geest."

Vlekkeloos gedrag van Disney-personeel

(Bron: Springmeier)

In de jaren dertig van de vorige eeuw heersten strenge regels binnen de Walt Disney studio's. Mannen droegen verplicht een das en vrouwen kleedden zich in rokken met onopvallende kleuren. Seksuele intimidatie werd zwaar en onmiddellijk afgestraft. Elke mannelijke Disney-medewerker die ook maar even een verdacht geile blik op een vrouwelijk collega wierp, liep de kans daarvoor op staande voet te worden ontslagen.

In de jaren vijftig moest het taalgebruik van al het personeel onberispelijk zijn. Wie zoiets uitriep als 'hell' (verdorie) vloog al de laan uit. Mannen mochten geen baard of snor hebben, terwijl Walt er zelf wel een had. Alcoholgebruik op Disney-terrein was verboden, ook na werktijd, terwijl Disney jaren lang veel alcohol gebruikte in zijn privé-kantoor. Walt was iemand die vele malen per dag obsessief zijn handen waste.

Blanke slavenhandel

Joe Reddy verzorgde de PR van Walt Disney. Hij bouwde zorgvuldig een smetteloze reputatie voor hem op. En die façade was hard nodig om te bedekken wat hij achter de schermen uitvoerde.

Ronald Raegan en Walt Disney waren goede vrienden. Beiden werkten voor de FBI en waren betrokken bij de handel in pornografie, snuff films, blanke slavinnen en kinderen voor prostitutie- en spionagedoeleinden. Een paar voorbeelden van andere Illuminati die bij de blanke slavenhandel betrokken waren of zijn: Bob Hope, Sammy Davis Jr, Frank Sinatra, Bill Campbell, Hillary Clinton.

Volgens Springmeier was Walt Disney echter niet een doortrapt, machtig man die zijn macht slim wist te misbruiken. In tegendeel: hij schildert hem af als een mishandeld, getraumatiseerd mens die al vroeg in de klauwen van de maffia terecht kwam. De maffia heeft de filmindustrie van meet af aan beheerd en dat is een bekend gegeven. Hollywood had al direct de bijnamen Sin City en Babylon.

Disneyland en Disneyworld

Illuminati-groepen inclusief leden van koninklijke families overal ter wereld hadden behoefte aan een onopvallende manier om elkaar te ontmoeten zonder argwaan te wekken. Bovendien wilde men een omgeving scheppen waarbinnen kinderhandel onopvallend kon plaatsvinden; een omgeving die ook nog eens mogelijkheden bood om zwart geld wit te wassen.

Alle Disney-themaparken in de VS, Tokio en Parijs, zijn voorzien van uitgebreide ondergrondse tunnelstelsels. Ingangen voor het publiek en het personeel zijn niet hetzelfde. Naar buiten toe wordt gesuggereerd dat alle attracties voor onderhoud door het eigen personeel bereikbaar moeten zijn. Maar buiten de gangen en kamers voor het gewone personeel zijn er andere, voor het gewone personeel onzichtbare en geheime gangen en kamers met geheime ingangen.

Euro Disney is niet winstgevend, maar het is zo'n geslaagde en gewaardeerde basis voor allerlei illegale activiteiten dat de Saudi's, die van de blanke slavenhandel profiteren, Disney het geld hebben gegeven om het park open te houden.

Springmeier heeft een ooggetuige gesproken die zegt dat de Illuminati het een echte dijenkletser vinden dat de Disneyparken dienen als rookgordijn voor maffiapraktijken. Er kan veel geld worden witgewassen, kinderen kunnen worden afgeleverd en opgehaald zonder argwaan te wekken - ze worden gedrogeerd in draaimolens gezet en door iemand anders opgehaald- en verder zijn er ondergrondse programmeercentra (met name in Disneyworld) en satanische tempels.

Bill Schnoebelen, die ruim tien jaar magie heeft beoefend en nu Illuminati-groepen aan de kaak stelt, beweert dat je niet naar Disneyland in Florida moet gaan met je kinderen. Je kunt je kind daar een uur lang 'kwijt' raken, waarna het weer 'gevonden' wordt. In de tussentijd is je kind bewerkt met allerlei programmeringen.

Club 33

(Bron: drfreemason.com)

Ooit gehoord van deze club 33? Het is een zognaamd 'geheime' attractie van Disneyland in New Orleans. De ingang ligt naast het Blue Bayou Restaurant aan de "33 Royal Street".

Er zijn meerdere verklaringen voor deze naam in omloop. Disney zou in de tijd dat de club is opgericht, 33 sponsors hebben gehad. Een andere verklaring is dat Walt vond dat "33" er grappig uitziet of bepaalde associaties bij hem opriep. Een van zijn medewerkers beweert dat 3 het geluksgetal van Walt was.
Maar al deze verklaringen zijn niet juist. Disney was een 33rd degree Scottish Rite Freemason..

Walt Disney's achtergrond

Disney's voorouders kwamen met Willem de Veroveraar naar Groot Brittannië. Ze waren afkomstig uit het plaatsje Isigny in Normandië. De naam d'Isigny werd Disney - op zijn Amerikaans.

In Illuminati-families worden kleine kinderen standaard mishandeld om de juiste programmeringen inclusief astrale verbindingen tot stand te brengen. Disney was geen uitzondering. Walt had een moeder die hem opvoedde maar die niet zijn biologische moeder was, en hem niet steunde. Zijn vader was een gokverslaafde alcoholist die Walt sloeg in de kelder van hun woning.

1918 - Walt ontdekt dat hij geen geboortecertificaat heeft.
1939/1940 - J. Edgar Hoover biedt Walt aan om zijn echte ouders te vinden als hij voor de FBI komt werken. Zij zorgen voor een vals geboortecertificaat voor Walt in de staat Illinois met het jaartal 1890, wat de suggestie moet wekken dat hier overduidelijk een administratieve fout is gemaakt.
1941 - Walt's vader pleegt zelfmoord. Ondertussen heeft Walt via zijn FBI-contacten zijn biologische moeder gevonden, die bij hem komt wonen als hulp in de huishouding. Dit mag vreemd klinken, maar je moet niet vergeten dat dit soort getraumatiseerde mensen geen gewone mensen zijn. Het zijn psychopaten.

Walt Disney hield meer van dieren dan van mensen. Het enige familielid met wie hij veel contact had was zijn broer Roy, die als assistent producent bij Disney werkte van 1954 to 1977.

Het Disney talent

Walt kon zelf helemaal niet goed tekenen. Wat hij wel goed kon, was andere mensen aansturen en het talent van zijn personeel op slimme wijze uitbaten. Hij is niet de bedenker van Mickey Mouse. Hij is met de eer gaan strijken van zo veel van zijn slecht betaalde en bedonderde personeel dat het ongelooflijk is dat hij daarmee is weg gekomen. Er zijn rechtszaken tegen hem aangespannen, maar met de juiste vrienden op de juiste plaats word je nooit veroordeeld en kan alles onder het tapijt worden geveegd.

Walt had hoogstwaarschijnlijk gokschulden net als zijn vader; hij had abnormale seksuele behoeften die hem ook kwetsbaar en chanteerbaar maakten. Hij was geobsedeerd door het achterwerk van de mens en schiep een abnormaal genoegen in kont-grappen. Dat kwam tot uiting in de grappen die hij doorlopend op het werk vertelde, maar ook in het feit dat hij achterwerk-grappen aan zijn strips probeerde toe te voegen. Zijn eigen personeel zorgde ervoor dat zijn meest platte grappen weer uit de scripts werden verwijderd, maar er zijn toch nog veel cartoonfiguren tot leven gekomen die volkomen onnodig en uitgebreid met hun kont schudden, jeuk aan hun kont hebben of anderszins met hun achterwerk bezig zijn.

Het enorme leger talentvolle Disney-medewerkers heeft nooit echte erkenning gekregen voor jaren van creativiteit en gezwoeg. Disney ging met de eer strijken terwijl hij zelf helemaal geen goede cartoonist was.

Disney's eigen politiestaatje

Disneyland in Florida heeft zijn eigen beheer, wetten en politiemacht, zijn eigen ziekenhuis en belastingstelsel. Het is een maffiabende binnen een maffiaomgeving... Een Disney-veiligheidsbeambte heeft verklaard: "De Amerikaanse grondwet bestaat hier niet. We hebben onze eigen wetten".

Er zijn kleine cellen in Disneyland waar zelfs kinderen kunnen worden vastgezet zonder het recht op een telefoontje. Mensen hebben Disney geld betaald om hun kind uit zo'n Disney-cel vrij te krijgen. Daar is nooit een rechtzaak bij komen kijken.

Disney films en propaganda

Wie Disney cartoons goed bestudeert zal daarin veel onnodig geweld ontdekken dat volkomen onacceptabel zou zijn als het geen cartoon betrof maar een 'echte' film. Juist dit rookgordijn van schone schijn maakt de Disney cartoons en films zo gevaarlijk.

Toen de Amerikanen bij de Tweede Wereldoorlog betrokken raakten, werd Disney Productions compleet ingelijfd voor propaganda-doeleinden. Disney ging cartoons en instructiefilms voor het leger produceren. Een paar voorbeelden: "Why we fight" (Waarom wij vechten). Voor de IRS, de Amerikaanse belastingdienst, maakte Walt propagandafilmpjes die mensen moesten overhalen om braaf hun belastingen te betalen.

Voor het leger maakte Disney de geheime film Army Psycho Therapy dat soldaten leerde om angst te gebruiken als wapen in de strijd. Het waren basislessen over wat angst is en hoe je dit in tijd van oorlog kunt gebruiken.

In 1941 verscheen de Goofy-cartoon "The Art of Self Defense" - de kunst van zelfverdediging.

Disney mind control: voorbeelden
Home